Eetstoornissen Netwerk komt eraan!

Eetstoornissen Netwerk (EN) is een interactieve kaart waarop je een actueel overzicht vindt van zorgaanbieders, zelfstandigen, begeleiders en ondersteuners op het gebied van eetstoornissen. Al dan niet in combinatie met andere aandoeningen.

Eetstoornissen Netwerk zorgt voor een actueel overzicht van de best bewezen en werkzame behandelingen en de mogelijkheden voor begeleiding. Met Eetstoornissen Netwerk creëren we een plek waar zorgverleners elkaar eenvoudig kunnen vinden en daarmee gezamenlijk sneller de juiste zorg kunnen bieden.

Eetstoornissen Netwerk is een initiatief van K-EET, NAE en Stichting Kiem en wordt ondersteund door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Begin deze week is Eetstoornissen Netwerk online gegaan, voor zorgverleners en hulpverleners, zodat zij zich op de kaart kunnen zetten. In september wordt Eetstoornissen Netwerk definitief gelanceerd met een campagne.

Direct naar de website van Eetstoornissen Netwerk? Dat kan hier!

Klik op de afbeeldingen hieronder om de poster of het stappenplan in PDF te bekijken.

Poster                                                                      Stappenplan