Werken bij Stichting Kiem

Heb jij interesse om het team van Stichting Kiem te versterken?

Met regelmaat willen we ons team versterken voor het bereiken van onze doelen. Je kunt een open sollicitatie met je cv en motivatie sturen naar info@stichtingkiem.nl onder vermelding van ‘open sollicitatie’.

Zet je in voor Stichting Kiem

Ervaringsdeskundige vrijwilliger voor ouderbijeenkomsten Eerste Hulp Bij Eetstoornissen

Het komende jaar verwachten wij te groeien en willen wij nog meer ouders kunnen steunen. Groei jij met ons mee? Wij zijn op zoek naar enthousiaste ervaringsdeskundige vrijwilligers voor ons EHBE-programma!

Ervaringsdeskundige trainer ouderbijeenkomsten Eerste Hulp Bij Eetstoornissen

Het komende jaar verwachten wij te groeien en willen wij nog meer ouders kunnen steunen. Groei jij met ons mee? We zijn op zoek naar enthousiaste ervaringsdeskundige trainers voor ons EHBE-programma!

Ervaringsdeskundige trainer programma voor scholen

Stichting Kiem is op zoek naar een ervaringsdeskundige trainer voor op middelbare scholen. Ben jij hersteld van een eetstoornis en wil jij mede door jouw verhaal leerlingen inspireren op tijd hulp te zoeken? Sta je stevig in je schoenen en heb je ervaring met jongeren in de leeftijd van 13 tot 17 jaar? Dan is dit misschien wel een geschikte functie voor jou.