Lees hier meer over wie we zijn, wat we doen en hoe je aan onze missie kunt bijdragen.

Wie zijn wij?

Wat wij doen

Stichting Kiem zet zich in om de impact van eetstoornissen te minimaliseren. De stichting richt zich middels haar kernprogramma’s op kennisbevordering onder naasten, scholen en professionals. Ook beoogt Stichting Kiem het werkveld te versterken en te verbinden, bewustwording in de samenleving te vergroten en het werkveld, patiënten en naasten van goede en inhoudelijke informatie te voorzien.

Wat wij doen

Steun Stichting Kiem

Het is mogelijk om Stichting Kiem op verschillende manieren financieel te ondersteunen. Hierdoor maakt u het voor ons mogelijk om ons werk verder uit te breiden.

Steun Stichting Kiem

Werken bij Stichting Kiem

Heb jij interesse om het team van Stichting Kiem te versterken? Met regelmaat willen we ons team versterken voor het bereiken van onze doelen. Je kunt een open sollicitatie met je cv en motivatie sturen

Zet je in voor Stichting Kiem