Achmea Reinsurance doneert geldbedrag aan Stichting Kiem

Achmea Reinsurance heeft een gulle donatie van 2920 euro gedaan aan Stichting Kiem. Deze gulle gift is het resultaat van de jaarlijkse ‘goede doelen veiling’ georganiseerd door en voor de medewerkers van Achmea Reinsurance, waarbij de opbrengst wordt geschonken aan een goed doel voorgedragen door de medewerkers zelf. Dit jaar heeft Stichting Kiem het voorrecht om deze steun te ontvangen.

Wij gebruiken de donatie voor de uitbouw en verdere ontwikkeling van ons programma Eerste Hulp bij Eetstoornissen (EHBE). Dit programma is specifiek ontworpen voor ouders van kinderen met een eetstoornis. In deze bijeenkomsten wordt ervaringsdeskundige eerste hulp geboden ter ondersteuning aan ouders. De ouderbijeenkomst is een serie van drie online bijeenkomsten en richt zich op het delen van informatie en verkrijgen van inzicht. Daarnaast worden ouders wegwijs gemaakt in de keten van zorg.

De bijeenkomsten zijn ontstaan vanuit een samenwerking tussen Stichting Kiem en Altrecht Eetstoornissen Rintveld. In deze samenwerking bundelen we expertise en ervaring om ouders in de voorfase middels ervaringsdeskundigheid te ondersteunen. Recent verwelkomden wij de 1000e deelnemer van de EHBE.

Wij zijn Achmea Reinsurance heel dankbaar voor hun gulle donatie. Hun steun draagt bij aan onze missie om de impact van eetstoornissen te minimaliseren.

Wil jij ook een verschil maken in het leven van naasten van iemand met een eetstoornis? Klik dan hier om een donatie te doen aan Stichting Kiem.

Foto: overhandiging van de cheque aan onze directeur bij Stichting Kiem.