Alles Oké? Supportlijn voor iedereen tussen de 18 en 24

De Alles Oké? Supportlijn is een initiatief van De Kindertelefoon. Al meer dan 40 jaar praat De Kindertelefoon met kinderen en jongeren van 8 tot 18 jaar. In 2021 heeft De Kindertelefoon de Alles Oké? Supportlijn opgericht, omdat ook iedereen van 18 tot 24 jaar een luisterend oor verdient. De vrijwilligers die achter de chat en telefoon zitten, zijn speciaal voor deze supportlijn opgeleid.

Juist nu in de corona periode is er veel behoefte aan een luisterend oor. De Alles Oké? Supportlijn is er om naar jou te luisteren wanneer je even niet zo lekker gaat. Zit je niet lekker in je vel? Heb je problemen op werk, studie of school? Gaat het niet goed thuis? Maak je je zorgen om de toekomst? Zit je iets dwars wat je echt even kwijt moet? Of heb je geen flauw idee waarom, maar je voelt je gewoon niet oké. Alles is bespreekbaar. Geen onderwerp is te gek of raar en geen probleem te klein of te groot.

Lees hier meer over de Alles Oké? Supportlijn!