Laatste week ProudFunding

De laatste week van de ProudFunding van Proud2Bme is aangebroken. Proud2Bme is een platform waar mensen met eetproblematiek terecht kunnen voor, tijdens en na een zorgtraject. Zij bieden al 12 jaar dagelijks aan ongeveer tienduizend mensen met een eetprobleem of eetstoornis online ervaringsdeskundig advies en ondersteuning. Een aantal weken geleden startte Proud2Bme een crowdfunding genaamd ‘ProudFunding’.

Proud2Bme wil beter bereikbaar zijn en meer inclusiviteit te bieden op het platform. Op dit moment is er nog een verouderd systeem en een verouderde website, die voor veel gebruikers onvoldoende toegankelijk is. Vernieuwing is belangrijk om met de tijd mee te gaan en daarom is Proud2Bme de crowdfunding gestart. Er is in totaal €110.000 nodig om het platform Proud2Bme compleet te vernieuwen.

De volgende punten wil Proud2Bme veranderen op het platform:

• Een compleet vernieuwde website gericht op meerdere doelgroepen
  • Een nieuw logo en nieuwe huisstijl en dit doorvoeren
  • De website gebruiksvriendelijker maken
  • Goed vindbaar blijven op Google

Help jij mee Proud2Bme in een nieuw jasje te steken?

Met jouw steun kan Proud2Bme nog meer mensen uit Nederland en België die worstelen met eetproblematiek een platform bieden waarop zij terecht kunnen en waar zij zich veilig voelen. Samen zorgen zij ervoor dat de drempel om hulp te zoeken, wanneer dit nodig is, verlaagd wordt.

Help jij mee? Lees hier meer informatie over de ProudFunding en zie hoe jij kan helpen.