Open dag Dalisay Recovery

Op 18 juni 2022 organiseert Dalisay Recovery de jaarlijkse open dag voor mensen met een eetstoornis en hun naasten, maar ook voor iedereen die geïnteresseerd is wat onze stichting doet. Dalisay Recovery heeft een inloophuis in Medemblik waar elke vrijdag inloopmomenten zijn. Ook zijn er twee keer per maand creatieve of licht actieve middagen.

De open dag belooft een mooie dag te worden, met optredens van o.a. Sing,-en songwriter Sylvia Aimee en Iris Bleeker. Meintje Koopmans zal deze dag gedichten voordragen. Tijdens de open dag zijn er verschillende activiteiten zoals handmassage, ontspanningsmassages, make-up/haar, creatieve workshops, fotoshoot en natuurlijk een rondleiding en hapjes en drankjes. Er zijn op deze dag ervaringsdeskundige vrijwilligers aanwezig om iedereen te woord te staan en uitleg te geven over wat de mogelijkheden zijn bij Dalisay Recovery.

De open dag is van 13.00 tot 17.00 uur in het Inloophuis in Medemblik. Opgeven is niet nodig en deelname is gratis!

Vind hier meer informatie over Dalisay Recovery en de open dag op 18 juni.