Open dag Stichting JIJ

Stichting JIJ is een vrijwilligersorganisatie die ondersteuning biedt aan mensen met een eetprobleem of eetstoornis. Ook voor jeugd en hun naasten staan de ervaringsdeskundige vrijwilligers klaar met een luisterend oor of advies. Zo bieden zij groepsbegeleiding en kun je lid worden van het inloophuis (het JIJ-huis) met activiteiten en workshops.

Op zaterdag 26 maart van 10 tot 14 uur organiseert Stichting JIJ een gratis open dag in het inloophuis in Rotterdam voor mensen die (mogelijk) kampen met eetproblematiek en hun naasten willen wij graag een warme en veilige plek bieden. Tijdens deze open dag kunnen bezoekers kennis maken met het JIJ-huis, een rondleiding en advies en informatie krijgen, ervaringsverhalen horen en zal er een workshop ‘gedraaide kaarsen maken’ gegeven worden.

Tijdens de open dag is er de mogelijkheid een kijkje te nemen in het inloophuis en vinden er diverse activiteiten plaats. Zo zijn er doorlopend rondleidingen door het JIJ-huis en kun je onder het genot van een kopje thee/koffie luisteren naar herstelverhalen van onze ervaringsdeskundigen en aanschuiven bij de boekpresentatie van Shannon Blezer (bekend van mijneetstoornisenik.nl).

Lees hier alles over Stichting JIJ en de open dag op 26 maart.