Open dag voor jongeren bij Stichting JIJ

Stichting JIJ is een vrijwilligersorganisatie die ondersteuning biedt aan mensen met een eetprobleem of eetstoornis. Ook voor jeugd en hun naasten staan de ervaringsdeskundige vrijwilligers klaar met een luisterend oor of advies. Zo bieden zij groepsbegeleiding en kun je lid worden van het inloophuis (het JIJ-huis) met activiteiten en workshops.

Voor de doelgroep jongeren kan Stichting JIJ een opstap – en aanvulling zijn op – behandeling binnen de reguliere zorg. Speciaal voor hen organiseert Stichting JIJ:

• Informatie, steun en advies via; chat/telefoon/inloopspreekuur op afspraak
  • Een jongeren groep voor iedereen vanaf 14 tot 17 jaar
  • Een inloophuis met ontspannende en op ontwikkeling gerichte activiteiten
  • Een open dag voor jongeren op 22 mei 2021

Open dag

Op zaterdag 22 mei 2021 organiseert Stichting JIJ van 10.00 uur tot en met 16.00 uur een gratis open dag in het JIJ-huis voor jeugd vanaf 14 jaar met een eetstoornis of eetprobleem. Ook ouders, opa’s/oma’s, broers/zussen, vrienden en andere naasten mogen fysiek of digitaal aanschuiven.

Tijdens de open dag is er de mogelijkheid een kijkje te nemen in het inloophuis en vinden er diverse activiteiten plaats. Zo is er een rondleiding door het JIJ-huis en kun je onder het genot van een kopje thee/koffie luisteren naar herstelverhalen en spelletjes spelen.

Lees hier alles over de open dag, tijdsloten, aanmelden en online mogelijkheden in het JIJ-huis!

Bekijk hieronder de brief van Stichting JIJ met meer informatie over het aanbod voor jongeren.