Rob Pieters nieuw bestuurslid bij Stichting Kiem

Per 1 januari 2022 is prof. dr. Rob Pieters toegetreden tot het bestuur van Stichting Kiem. Pieters volgt Evert Greup op die bij het opzetten van de stichting een belangrijke rol heeft gespeeld. Rob Pieters is lid van de Raad van Bestuur van het Prinses Maxima Centrum voor Kinderoncologie in Utrecht en hoogleraar kinderoncologie aan de Universiteit Utrecht.  Gerard van Breen, voorzitter van de stichting: “Wij zijn Evert Greup zeer erkentelijk voor zijn belangrijke bijdrage in de opzet van Stichting Kiem. Het bestuur van de stichting is bijzonder verheugd met de toetreding van prof. dr. Rob Pieters die een schat aan ervaring meebrengt op het gebied van het toekomstgericht organiseren van de zorg. Met de toetreding van Rob Pieters is het bestuur weer op volle sterkte en klaar voor de groei die de stichting de komende jaren verwacht door te maken.