Stichting Auticafé organiseert thema-avond over autisme en eetproblemen

Stichting Auticafé organiseert op dinsdag 15 februari een online thema-avond over autisme en eetproblemen. De spreker van deze thema-avond is Natalie Vogel,  ambulante begeleider en ervaringsdeskundige bij Voorzet Begeleiding.

Natalie geeft een lezing over het onderwerp eetproblemen/eetstoornissen in combinatie met ASS. Ze zegt hierover: “Zelf heb ik jaren gekampt met de eetstoornis anorexia, waar ik jullie tijdens de thema-avond een klein inkijkje in ga geven. Maar… Ik besef zeker dat een eetstoornis of eetprobleem zich niet altijd op dezelfde manier uit. Daarom zal ik veel verschillende voorbeelden geven van eetproblemen die ik in de praktijk tegenkom, om daarmee te laten zien hoe divers een eetstoornis kan zijn.”

Ben jij iemand met een eetstoornis? Heb je problemen met eten? Ben je ouder van een kind die worstelt met deze stoornis? Of zou je als hulpverlener meer informatie willen over dit onderwerp? Dan is deze lezing iets voor jou!

Lees hier alles over de lezing of meld je direct aan

Stichting Auticafé Kennemerland stelt zich tot doel om ouders, mensen met autisme, mantelzorgers en hulpverleners in Kennemerland met elkaar in contact te brengen, informatie en ervaringen rondom autisme met elkaar te delen, elkaar te adviseren en een luisterend oor te bieden. De stichting wordt geleid door ouders van kinderen met autisme en/of ervaringsdeskundigen die direct of indirect met autisme te maken hebben.

Lees ook