Stichting Kiem ontvangt subsidie van het Oranje Fonds

Stichting Kiem heeft een subsidie ontvangen van het Oranje Fonds! Voor het programma voor naasten hebben wij de subsidie toegekend gekregen en daar zijn wij ontzettend blij mee! Wij gaan de subsidie gebruiken om het programma voor naasten een flinke boost te geven. Zo kunnen wij nog meer mensen bereiken en de impact van eetstoornissen verder verkleinen. Het is geweldig om te zien dat het Oranje Fonds vertrouwen heeft in Stichting Kiem en ons programma voor ouders!

Wij willen zoveel mogelijk ouders bereiken met ons complete programma voor naasten, bestaande uit de ouderbijeenkomsten EHBE, Advies op maat, de Helpfinder en onze handleidingen, aangevuld met lotgenotencontact. De ouderbijeenkomsten EHBE biedt ouders van kinderen met een eetstoornis support en praktische tips waar ouders direct mee aan de slag kunnen. Wij streven er naar het programma op een duurzame en verantwoorde wijze op te schalen. We zien een sterk toenemende vraag naar deelname aan het programma voor ouders