Talkshow Deltaplan Mentale Gezondheid: Meld je aan voor de livestream!

Op 12 maart 2021 organiseert MIND in samenwerking met De Argumentenfabriek een online talkshow. Politieke partijen, werkgeversorganisaties, jongeren en de onderwijssector gaan met elkaar in gesprek over het verbeteren van de mentale gezondheid. Ook bespreken ze welke rol ze verwachten van het nieuwe kabinet. De presentatie is in handen van Aldith Hunkar, bekend van o.a. het NOS Journaal.

Door de coronacrisis realiseren we ons beter dan ooit hoe belangrijk mentale gezondheid is. Mentaal gezond zijn en blijven vraagt een continue inspanning van ieder voor zich, maar ook van ons allen samen. Hoe? Daarover gaan we, in aanloop naar de Kamerverkiezingen, het gesprek aan met belangrijke spelers in de samenleving. Mentale gezondheid is niet alleen de zorg van de ggz. Samenwerking op alle niveaus en in alle sectoren is essentieel. Op de korte termijn in de nasleep van corona, én op de lange termijn. MIND ontwikkelt om die reden een Deltaplan Mentale Gezondheid voor het nieuwe kabinet. Wat houdt dit in en welke integrale samenwerking tussen de ministeries is daarvoor nodig?

Wil je meer weten over de talkshow, gasten of je direct aanmelden? Dat kan hier!