Video oproep ervaringsdeskundige ouders

Stichting Kiem zoekt ervaringsdeskundige ouders. Het doel van Stichting Kiem is om de impact van eetstoornissen te minimaliseren.  Dit doen wij door het verbeteren van vroegsignalering, deskundigheidsbevordering en het geven van steun en advies aan mensen met een eetstoornis en hun omgeving.  Het komende jaar verwachten wij te groeien en willen wij nog meer ouders kunnen steunen.

Groei jij met ons mee? Wij zijn op zoek naar enthousiaste ervaringsdeskundige ouders voor ons EHBE-programma.  Met jouw ervaring kun je echt een verschil maken! Ben jij een ouder van een kind dat hersteld is van een eetstoornis en wil je dit op een waardevolle manier inzetten? Meld je aan als ervaringsdeskundige ouder EHBE (Eerste Hulp Bij Eetstoornissen) en ondersteun andere ouders.