Live bijeenkomsten ‘Eerste Hulp bij Eetstoornissen’ bij inloophuis meRecovery in Zeist

Stichting Kiem is begin april te gast bij inloophuis meRecovery om ouders van kinderen met een eetstoornis te ondersteunen door middel van live bijeenkomsten. Normaal gesproken worden de bijeenkomsten ‘Eerste Hulp bij Eetstoornissen’ (EHBE) online gehouden, maar deze keer kunnen ouders persoonlijk deelnemen aan een serie van drie bijeenkomsten in Zeist.

De bijeenkomsten bieden een veilige ruimte voor ouders om ervaringen te delen en inzichten te verkrijgen over eetstoornissen. De serie van drie bijeenkomsten richt zich op verschillende thema’s, waaronder het maken van contact, het begrijpen van de eetstoornis, het omgaan met emoties, en het betrekken van de omgeving voor hulp.

De live bijeenkomsten vinden plaats op 4, 11 en 18 april om 19.30 uur bij inloophuis meRecovery in Zeist. Ouders kunnen zich inschrijven via deze link.
Algemene informatie over de bijeenkomsten is hier te vinden.

Details van deze bijeenkomsten zoals adres en routebeschrijving worden gedeeld na inschrijving.

Deze live bijeenkomsten bieden ouders van kinderen met een eetstoornis een waardevolle kans om ondersteuning te vinden en ervaringen te delen in een vertrouwde omgeving.