Het bestuur

Stichting Kiem is een onafhankelijke stichting geleid door een bestuur met een uitvoerende directie. Naast de directie bestaat het team uit programmacoördinatoren, een communicatieadviseur, een communicatie medewerker en een office manager.

Het bestuur bestaat uit:

Dhr. Gerard van Breen, voorzitter

Mw. Carien Pot-Mees, bestuurslid

Mw. Reina van Marwijk Kooy, bestuurslid

Vrijwilligers

Stichting Kiem werkt met ervaringsdeskundige vrijwilligers. Zij zetten zich binnen het programma voor naasten in door hun ervaringen te delen met anderen en zo ouders van kinderen met een eetstoornis te steunen. Ze bieden daarmee herkenning, erkenning en hoop en maken echt het verschil! Wij zijn ontzettend blij met deze vrijwilligers die zich keer op keer inzetten om de impact van eetstoornissen te minimaliseren.

Trainers

Stichting Kiem werkt met ervaringsdeskundige trainers. Zij zetten hun ervaring in om mensen meer te leren over eetstoornissen. De ervaringsdeskundige trainers zijn werkzaam binnen onze drie programma’s. Binnen het programma voor scholen geven zij workshops aan leerlingen, trainingen aan docenten en begeleiden zij ouderavonden. Binnen het programma voor professionals trainen zij zorgprofessionals en wordt er dieper ingegaan op eetstoornissen en comorbiditeit. Binnen het programma voor naasten begeleiden onze trainers samen met ervaringsdeskundige vrijwilligers de online ouderbijeenkomsten.

Ons team

Daphne Ketelaars