Nieuwe data oudergroep: eerste hulp bij eetstoornissen

De nieuwe data voor de oudergroep: Eerste Hulp Bij Eetstoornissen (EHBE) staat online! Stichting Kiem biedt een oudergroep aan, speciaal voor ouders van kinderen met een eetstoornis die zich in de voorfase bevinden. Dit is de fase waarin nog geen specifieke professionele hulp of behandeling is gestart (wachttijd).

Stichting Kiem biedt ervaringsdeskundige eerste hulp (geen behandeling) ter ondersteuning van ouders, om de situatie thuis te stabiliseren en de wachttijd te overbruggen. De oudergroep is gericht op het ondersteunen van ouders door herkenning en erkenning. Tijdens de bijeenkomsten ligt de focus op het delen van ervaringen en het leren van elkaar. Door de huidige maatregelen wordt de oudergroep online gehouden. Bekijk de agenda voor de nieuwe data.

Lees hier alles over de oudergroep en hoe je je kan aanmelden!