Stichting Kiem zoekt nieuwe collega’s

Stichting Kiem blijft groeien en verwacht dit het komende jaar te blijven doen. Groei jij met ons mee? Het doel van stichting Kiem is om de impact van eetstoornissen te minimaliseren. Dit doen wij door het verbeteren van vroegsignalering, deskundigheidsbevordering en het geven van steun en advies aan mensen met een eetstoornis en hun omgeving.

Om nog meer ouders te ondersteunen in ons EHBE-ouderprogramma zijn wij opzoek naar ervaringsdeskundige trainer(s) en ervaringsdeskundige ouder(s).

Heb jij interesse? Bekijk de vacatures hier!

EHBE-ouderprogramma

Het EHBE-programma (Eerste Hulp Bij Eetstoornissen) biedt ouders van kinderen met een eetstoornis steun, ervaringsdeskundige inzichten en praktisch toepasbare tips. Hierdoor ervaren ouders meer regie over de situatie en perspectief op herstel. Dit programma bestaat uit 3 online-bijeenkomsten van 1,5 uur en is ontwikkeld in samenwerking met Rintveld Centrum voor Eetstoornissen. De bijeenkomsten worden begeleid door een ervaringsdeskundige trainer en een ervaringsdeskundige ouder.