Stichting Kiem organiseert ouderavonden op scholen

Sinds oktober biedt Stichting Kiem online ouderavonden aan over eetstoornissen op middelbare scholen. De ouderavond is geschikt voor zowel ouders met vermoedens van een eetstoornis bij hun kind, als ouders die meer willen weten over eetstoornissen.

De ouderavonden richten zich op ouders van kinderen op middelbare scholen. De volgende thema’s komen tijdens de ouderavond aan bod:

• Wat is een eetstoornis?
  • Welke eetstoornissen zijn er?
  • De eerste signalen van een eetstoornis herkennen
  • Een kijkje in het hoofd van iemand met een eetstoornis
  • Hoe maak je een eetstoornis bespreekbaar?

Afgelopen week heeft Stichting Kiem op het Rythovius College een online ouderavond georganiseerd. Het was een geslaagde ouderavond met veel enthousiaste deelnemers.

Heb jij als school interesse? Stuur dan een mail naar daniellegouman@stichtingkiem.nl.

Stichting Kiem organiseert ook workshops voor in de klas. Bekijk hier het aanbod voor scholen.