Stichting Kiem zoekt collega communicatie en public affairs

Als ervaren public affairs en communicatieprofessional wil jij je inzetten voor een missie die bijdraagt aan de gezondheid en het welzijn van een kwetsbare doelgroep. Met jouw expertise in public affairs i.c.m. overtuigingskracht en volhardendheid, lukt het jou om onderwerpen op de agenda te krijgen en allianties te smeden. Jij zorgt daarbij voor een heldere communicatiestrategie en aanpak ter versterking van de positionering van stichting Kiem.

De functie van coördinator communicatie en public affairs is nieuw binnen stichting Kiem. Dat betekent dat wij op zoek zijn naar een ervaren communicatieprofessional die in staat is een communicatiestrategie en aanpak te ontwikkelen en tegelijkertijd hands-on is. Je bent eindverantwoordelijk voor communicatie, maar dat wil niet zeggen dat je alles zelf hoeft te doen. Jij bent dan ook een meewerkend voorman/voorvrouw met strategische denkkracht, overtuigingskracht en die verbindend is. Je weet de weg te vinden in een complexe sector en materie. Daarin sla je bruggen en bouw je relaties en netwerken op. Jij bent iemand die niet alleen zelfstandig werkt, maar ook gericht is op samenwerken. Je hebt oog voor het grotere doel en je wilt dat met elkáár bereiken. Met jouw zakelijke en ondernemende aanpak, drive en enthousiasme ben jij in staat de missie van stichting Kiem verder te brengen!